مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

2-تخصص های مایحتاج در باب چگونگی ساخت وب سایت
برای   طراحی سایت  پباده سازی یک تارنما منحصربه‌فرد یک مجموعه دارای تخصص موردنیاز میباشد که دربرگیرنده:

گرافیست تارنما: که معمولا برای پباده سازی گونه های گرافیکی عمل با psd و … میباشد بایستی این فرد با علت و ایده پرداز در رشته خویش باشد.

نرم‌افزار نویس سمت سمت مخاطب که در اصطلاح با اسم (client side) گفته میشود، این فرد وظیفه پباده سازی پوسته وب سایت (بخشی از وبسایت که استفاده کننده با آن رابطه دارااست) را دارااست که از گویش های html , css ، bootstrap سود می گیرد.

نرم‌افزار نویسی سمت سرور(server side): با به کار گیری از گویش های نرم افزار نویسی مانند asp.net و php ارتیاط مرورگر با سرور وبسایت را برقرار می نماید.

 

قدم های پباده سازی یک سایت


برای مطالعه در مسئله ساخت وب سایت با قالب وردپرس به اینجا مراجعه‌نمایید.

چه گونه یک طراحی وب سایت غالب داشته باشیم؟
نیاز های بازار را در چگونگی طراحی سایت حیث بگیرید
اولی نکته که بسیار اصلی میباشد اینکه می بایست هر روز خودتان را آپ تو دیت کرده و با داخل شدن نسخه جدیدی از برنامه کاربردی زیر اینترنت به سمت یادگیری نسخه نو خیس بروید. چرا؟ زیرا بازار عمل طراحی وب هر روز نیاز به آپ دیت شدن داراست و پروژه هایی در اختیار فراهم سازی را بایستی با سرعت فراتر و امنیت بیشتر در مشت مشتری قرار دهید. پس بهتر میباشد که پایانی نسخه آپ تو دیت گردیده را به کارگیری نمائید تا مشتری از عمل شما رضایت بی نقص داشته باشد. در حالتی‌که بدین نکته دقت کرده باشید مراعات خواهید کرد که در کالج ها اپ های منسوخ گردیده فراگیری داده میگردد به‌این عامل شما می بایست هرآنچه که در دانش گاه خاطر گرفتید را کنار بگذارید زیرا قرار میباشد در بازرا عمل آپ دیت باشید و برنامه های نو حافظه بگیرید. در شرایطی که اینطور نباشد شما از بازار عقب ما‌نده و سعی شما برای به چنگ آوردن پروژه های بیشتر و همچنین عمل بر روی وبسایت بی منفعت خواهد بود و رقبا در این مورد از شما پیشی می گیرند پس نکته این که بایستی در موضوع ساخت سایت آپدیت باشید.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 18:04